Septembrie 2006

In LUMEA LOTUSULUI: Partea a II-a

(Calatoria catre Poarta a 8-a ...)

TULUM, MEXIC

Realizarea a DOUA Activari pentru Poarta a 8-a mi s-a parut foarte potrivita, asa incat am inceput sa caut locatia primei Activari. Inca simteam ca trebuie sa aiba loc pe 2 Decembrie 2006, cu a doua Activare in 2008. Urmatoarea locatie catre care am fost condusa a fost Tulum, in Peninsula Mexicana Yucatan, unde nu am mai fost niciodata. Calatoria am facut-o cu Ankasha, Facilitatoarea noastra de Workshop din Mexic. La mijlocul lunii Iulie am zburat catre Cancun, m-am intalnit cu Ankasha, si am condus impreuna direct catre Tulum.

Tulum era simplu si placut. Plajele sunt foarte curate si au ape vindecatoare. Inainte de calatoria noastra, Ankasha s-a intalnit cu un vindecator Mayas din Yucatan care s-a oferit sa ne ajute in cautarea noastra pentru locul perfect de Activare. Astfel incat in dimineata imediat urmatoare sosirii noastre ne-am intalnit cu 4 Mayasi care ne-au condus in adancul rezervatiei naturale Si'an Kaan, care inseamna „Locul unde s-a Nascut Cerul”. Energiile mele nici nu aterizasera bine in Mexic si brusc eram in adancul junglei cu 4 Mayasi, inconjurata de piramide stravechi si fiind muscata de tantari. A fost o immersiune pe cinste.

Si inca o data am gasit, fara nici un dubiu, hotelul perfect, dar nu era disponibil in perioada cand aveam nevoie de el. Asa incat am petrecut zile intregi vizitand nenumarate hoteluri, si foarte putine aveau spatiile potrivite in care sa ne tinem sesiunile zilnice de lucru. Am vizitat de asemenea doua temple foarte pure si canalele sacre pline cu apa proaspata care se gasec doar in Yucatan. Am mers acolo foarte de dimineata si eram singurele persoane de acolo. Erau de culoare verde electric de jad Mayas si incredibil de clare, incat le puteam zari fundul. In primul templu, cand te uitai prin apa la corpul tau, pielea era parca acoperita de curcubee. Mi-am amintit de piscinele tamaduitoare Kahuna din Insula Mare din Hawaii. O mare purificare ...

Am vizitat deasemenea faimosul Templu din Tulum, care era construit sus pe o stanca deasupra marii. In ciuda cohordelor de turisti, energia se simtea surprinzator de intacta. Era o energie de IUBIRE foarte puternica si palpabila de jur imprejur. Si am gasit locul perfect pentru Activarea celei de-a 8-a Porti. Am simtit o conexiune foarte puternica cu femeia Mayasa, in mod deosebit cu femeile in varsta. In mod categoric ne recunosteam si ne aprobam intre noi.

Si totusi, in ciuda tuturor eforturilor noastre, nu am reusit sa organizam Poarta a 8-a. Intorcandu-ne acasa, atat eu cat si Ankasha am muncit din greu contactand chiar si mai multe hoteluri si incercand sa facem lucrurile sa mearga. Ce am putut cel mai bine sa facem a fost sa luam 17 camere la hotelul nostru perfect si sa rezervam cateva hoteluri mici din apropiere. Asa am procedat pana la urma, si in sfarsit totul parea ca se aranjeaza. Am inceput chiar sa desenez paginile web ale celei de-a 8-a Porti. Apoi hotelul nostru perfect ne-a instiintat ca suntem un grup mult prea mare pentru a imparti fragilul lor ecosistem cu un grup de yoghini care deja rezervasera camere acolo. Asa incat totul s-a destramat din nou ...

Am incercat la mai multe hoteluri, inclusiv la unul despre care am aflat ca are o sala de conferinte perfect dimensionata pentru noi. Dar ne-au instiintat ca din luna Septembrie isi vor transforma sala de conferinte intr-un restaurant. Am incercat in toate felurile sa reusim, si desi totul se simtea atat de perfect, nimic nu se lega.

Inapoi in CHILE sau ... ?

Deoarece si Tulum si Chile / Rapa Nui se simteau a fi atat de perfecte pentru Poarta a 8-a, urmatorul lucru pe care am incercat sa-l facem a fost sa schimbam data primei Activari. Sunt doar cca. 11-16 zile pe an in care poti face o Activare de Poarta 11:11. Hotelul nostru perfect din Tulum era rezervat in totalitate pana in luna iunie a anului urmator. Este o singura zi in luna iunie cand putem avea o Activare, si saptamana aceea pica in perioada celor trei luni de vara cand hotelul este rezervat pe deplin. Coincidenta? Cred ca nu ...

Am incercat sa mutam Poarta a 8-a inapoi in Chile pentru luna martie 2007. Dar Rapa Nui, unde ne dorim foarte tare sa mergem in vizita in timpul celei de-a doua saptamani optionale, este complet rezervat in saptamana in care avem noi nevoie, chiar daca nu este sezonul lor de varf. In aprilie nu sunt date de Activare. Daca mergem in Chile dupa aceea, va fi prea cald.

Poarta a 8-a a fost principala mea preocupare in tot acest an. Am cheltuit peste 10,000 Ş incercand sa o organizez, am depus eforturi strasnice, am scris sute de email-uri, am dat nenumarate telefoane, am facut doua calatorii, si inca pluteste in necunoscut, tentandu-ne dar neputand sa ajungem la ea. Aceasta nu inseamna ca energiile Portii a 8-a nu au inceput sa curga, caci ele se revarsa. Multi oameni le-au simtit. Ele s-au revarsat tot anul, dar impamantarea acestor energii a fost o adevarata provocare. Si destul de interesant, multi, multi oameni vor sa participe la Cilindrul Maestru al Portii a 8-a, am cel mai mare numar de raspunsuri de la prima activare din 1992.

Nu simt ca vreuna din calatoriile pe care le-am facut in acest an pentru Poarta a 8-a au fost pierdere de energie. Am simtit ca ele sunt o parte importanta a Activarii mai extinse a Portii a 8-a. Dar simt ca am calatorit printr-un labirint si ca scopul acestei calatorii este sa ne aduca la Momentul Potrivit, in Locul Potrivit. Poarta a 8-a nu ne lasa sa mai mimam nimic. Totul trebuie sa fie real si adevarat. Desi in timp aceasta face ca totul sa se petreaca mai incet, se intampla mai adevarat.

Am cercetat deasemenea alte posibile locatii, cum ar fi Republica Dominicana, Brazilia, Mallorca, Perth, Singapore, Rarotonga, Fiji si Grecia. Atunci am avut MAREA REVELATIE despre POARTA a 8-a.

Problema nu este locul. Am gasit locurile perfecte. Problema nu este timpul, caci timpul nostru este intrucatva flexibil. 11:11 nu este blocat pentru ca nu are nimic de-a face cu dualitatea.

Problema este .............

NOI.

Da, problema este - noi. Este Fiinta noastra Unica. Pur si simplu nu este suficient de puternica sau suficient de legata (stransa). Nu suntem multi cei care impart responsabilitatile. Nu suntem suficient de multi cei care vaslim clipa de clipa cu totalitatea fiintei noastre. Am calatorit prea departe prin Poarta 11:11 ca sa alunecam intr-o conditie dezechilibrata, fragmentata. Pur si simlu nu ne mai putem baza doar pe cativa dintre noi pentru a vasli barca pentru toata lumea. Si nu pentru ca ei nu vor mai continua sa o faca, ci pentru ca nu este energie adevarata pentru aceste timpuri. Aceasta nu este integritate. Noi toti trebuie sa vaslim cu toata fiinta noastra pentru a ajunge acolo unde ne dorim atat de mult sa ajungem. Trebuie sa luam aceasta in serios si sa facem din ea o prioritate daca vrem sa cream o fundatie puternica pentru Fiinta noastra Unica si daca vrem sa calatorim mai departe prin Poarta 11:11.

Poarta a 8-a nu ne va lasa sa o activam pana cand nu ne vom uni la un nivel total nou al Unicitatii. Este nevoie sa cream o fundatie puternica, invincibila pentru Fiinta noastra Unica, in care responsabilitatile si munca sunt distribuite intr-o maniera mai echilibrata. Este nevoie sa ne adunam cu alte individualitati si cu alte grupuri cu intentia concentrata pe ancorarea Unicitatii.

Acum o luna am ramas fara banii necesari pentu a-mi plati facturile lunare. Economiile mele se epuizasera si noile mele carti nu fusesera inca publicate. Am creat o noua pagina Sustineti 11:11 stiind ca a sosit timpul ca noi toti sa incepem sa purtam responsabilitatea impreuna. Nu cred ca este o coincidenta faptul ca am ramas fara bani si ca sunt foarte obosita asumandu-mi o asa de mare responsabilitate practic singura si asta exact in perioada in care Poarta a 8-a pur si simplu nu se poate organiza. Nu privesc aceste situatii ca pe ceva separat, din moment ce nu am mai avut de multi ani o viata cu adevarat „personala”. Vad situatia in care ma aflu in prezent ca pe ceva care trebuie adus la echilibru si indreptat. Asa cum spun hawaii-enii - Ho'o Ponopono. Aceasta va ajuta deasemenea la echilibrarea 11:11. Este parte din procesul de aducere la viata (trezire) a Uriasului Adormit al Fiintei noastre Unice.

Ca multi dintre noi, mi-am trecut in revista viata pe tot parcursul anului. Vazand ce parti din ea trebuie eliberate si ce trebuie transformat. Unele lucrui pot fi pur si simplu eliminate, caci nu si-au gasit sensul pe deplin; alte fatete inca mai servesc unui scop important, dar este nevoie sa fie re-echilibrate si predate catre altii. Âm fost mai mult decat constienta de ceea ce imi ofera bucurie si ce-mi trezeste creativitatea si de ceea ce ma face sa ma simt grea si obosita. Stiu ca anii indelungati in care am fost o pustnica obsedata de munca sunt pe sfarsite, nici o secunda mai devreme. Si ca la anul probabil ca ma voi muta din nou, probabil intr-o alta tara, desi nu stiu inca unde. Si tanjesc atat de tare sa fiu aproape de partenerul meu, asa cum multi ne dorim. (Poarta a 8-a ne va ajuta intr-adevar in aceasta privinta, imediat ce este activata). Imi simt viata mea cea noua in devenire si stiu ca voi fi acolo. Dar mai intai este inca nevoie de multe lucruri care trebuie impartasite si transmise mai departe.

La finalul acestui an vom incheia un cilu care a inceput in 1999. Pentru mine acesta a fost anul in care ne-am inchis comunitatea din Montana si pentru prima data in 11 ani a trebuit sa fac totul de una singura. Majoritatea oamenilor pur si simplu nu se gandesc la efortul imens pe care l-a necesitat 11:11, presupunand ca suntem o organizatie vasta si nu doar o persoana care sta in fata calculatorului zi si noapte, propulsand corabia inainte, indiferent ce. Bineinteles, eu voi continua sa vaslesc, caci sunt complet dedicata calatoriei.

Dar, din pacate, vaslitul meu nu mai este suficient ... Desi simt ca sunt eu insami mai mult decat niciodata pana acum, fundatia noastra trebuie sa fie mult mai mare decat o singura persoana. Si aceasta a cauzat intarzierea in organizarea Portii a 8-a. Aceasta este piesa din puzzle care lipseste.

De cand am crea pagina de Sustinere a 11:11, am primit un raspuns din inima Fiintei Unice. Au fost trimisi destui bani ca sa ma ajute sa trec peste lunile August si Septembrie, dar nu suficient ca sa ies din datorii. Oferte de ajutor si cuvinte de sustinere m-au atins profund. Fiinta noastra Unica se trezeste la viata pe un nivel nou.

In acest moment, nu ma concentrez in intregime pe gasirea Portii a 8-a, caci stiu ca odata ce echilibrul este dobandit, totul se va aranja de la sine. Fara sa ma mai gandesc la Poarta a 8-a, energiile ei sunt de jur imprejurul meu. Noua Mudra a Portii a 8-a a venit la mine saptamana trecuta. Este simpla si puternica. Aceasta imi elibereaza energia pentru a-mi concentra atentia pe terminarea cartilor si cadrurilor mele si pentru a le publica cat de curand posibil.

Pe parcursul urmatoarei luni Monique din Olanda si An*Nu*Tuk cu sora ei din Scotia vin aici ca sa ma ajute cu munca ... si le sunt profund recunoscatoare. Stiu ca de indata ce isi vor lua pozitiile si vom imparti responsabilitatile la toate nivelele, se vor petrece schimbari majore si Activarea celei de-a 8-a Porti va fi in sfarsit organizata. Va fi un Punct de Cotitura imens.

Simt ca noi toti trebuie sa ne re-ordonam prioritatile si sa facem din deservirea Fiintei noastre Unice centrul atentiei noastre. Am invatat mult despre Poarta a 8-a in acest an. Incep sa inteleg calatoria de la inimile noastre personale catre Inima Unica si catre Inima Lotusului. Trebuie sa trezim Inima Lotusului pentru a experimenta implinirea dorintelor inimilor noastre la cele mai adanci si mai adevarate nivele. Dar pana a ajunge acolo, trebuie mai intai sa fim complet aliniati cu Fiinta noastra Unica. Acesta este pasul pe care multi l-au omis prin concentrarea asupra vietilor lor personale. Si nu putem sa mergem direct de la vietile noastre personale catre Lumea Lotusului trecand pe langa Fiinta Unica.

Una din provocarile noastre este sa gasim aria in care putem deservi cel mai bine Unicul. Trebuie sa fim constienti de nevoile lumii din jurul nostru. Un bun exemplu despre aceasta a avut loc acum cateva saptamani la workshop-ul din Moscova – Rusia. In ziua de dupa workshop, unii dintre participanti au vizitat un orfelinat local, aducand cu ei provizii de ordin medical de care era nevoie, mancare si cadouri donate de participantii la workshop. Ei s-au jucat cu copiii si au avut o vizita atat de inaltatoare. Si acum Grupurile de Acnorare si-au asumat raspunderea de a mentine conexiunea. Nu ar fantastic daca fiecare Grup de Ancorare de pe tot cuprinsul planetei ar gasi o cale de a deservi comunitatea din care fac parte? Nu mai este nevoie sa pastram Unicitatea doar pentru noi insine. Este timpul sa o revarsam in afara si sa ne facem simtita Iubirea.

Este important sa incorporam Realitatea mai Inalta in vietile noastre de zi cu zi si sa o deservim constant cu toata fiinta. Acesta este drumul care ne va conduce catre implinirea personala si catre destinul si scopul nostru adevarat. Si acesta este drumul pe care eu merg, din fericire nu mai sunt singura ... ci impreuna cu multi dintre voi.

Si va fi dincolo de imaginatie cand ne vom aduna in sfarsit impreuna ca Unul pe tot cuprinsul planetei si vom activa Poarta a 8-a. Atunci vom fi cu adevarat mandri de noi insine, caci Poarta a 8-a a necesitat un efort intens si o vointa imensa pentru a ne misca la urmatoarele nivele. Va fi o celebrare plina de bucurie la infaptuirea careia noi toti am ajutat si pe care am deservit-o in totalitate.

cu IUBIRE din INIMA LOTUSULUI

SOLARA

Subscribe to Solara's Monthly Surf Reports and Weekly Updates here...